Lemonad party в Beauty Market Isei


Опубликованно 10.07.2018 01:48

Lemonad party в Beauty Market Isei

21 червня Isei відкрила перший бутік у новому форматі - Beauty Market Isei. В магазині нового зразка ставка зроблена на декоративну косметику і уходовые кошти.

Презентація нового магазину пройшла в стилі Lemonad party на території ТРК «Проспект» в Києві (вул. Гната Хоткевича, 1В) з представниками провідних глянцевих видань України, б'юті-блогерів, партнерів і друзів мережі.

На Lemonad party гостям презентували найяскравіші новинки з асортименту нового магазину. А професійні візажисти мережі салонів краси КОКО Nail Room провели майстер-клас, де демонстрували мейкап в актуальному на сьогодні стилі nude корейськими засобами.

Про те, чому мережу Isei вирішила відкривати магазини нового зразка, гостям розповіла керівник мережі Лилианна Ковтунець:

Поява нового формату магазинів не випадковість, а наступний крок у розвитку мережі Isei. Такий формат давно чекали наші клієнти, і ми зробили для них. На відміну від бутиків Isei класичного зразка, асортимент Beauty Market Isei передбачає відсутність в своєму асортименті товарів побутової хімії та гігієни – порошки, ополіскувачі для білизни, зубних паст – і розширений за рахунок засобів по догляду за обличчям, тілом, волоссям і декоративною косметикою від інноваційних корейських брендів зі світовими іменами – Missha і ' Pieu – а також доповнено значним портфоліо нових торгових марок по догляду, таких як Beyond, Iyoub, Dewytree, LG.До кінця поточного року мережа планує відкрити ще одним магазин подібного формату, а у випадку вдалої роботи бутиків нового зразка, наш рітейл буде тиражувати магазини формату Beauty Market Isei у великих торгових центрах Києва та у містах-мільйонниках.

У фіналі Lemonad party з гостей, хто підтримав Lemonadний код, – обрали Міс Lemonad, а також трьох віце-Міс. Все в кращих традиціях конкурсів краси!Лимонадне вбрання красунь оцінювало компетентне журі у складі комерційного директора мережі Isei Наталії Кирич, керівника мережі Isei Ліліанна Ковтунець і маркетинг директора мережі хімчисток UNMOMENTO і студії чищення OSCAR Dry Clean Studio Анастасії Іванцової. Власниць кращих нарядів нагородили грошовими сертифікатами номіналом 500 грн. від мережі хімчисток UNMOMENTO і сертифікатом на 250 грн. – від CITY•ZEN cafe&bar.

Lemonadве настрій гостей протягом усього вечора підтримував смачний партнер – CITY•ZEN cafe&bar, пригощаючи фірмовими лимонадом і вишуканим фуршетом з легкими закусками з спрінг-роли, міні-круасанів з пармою і лососем і міні-десертів - шоколадного кейка з грейпфрутовим сорбетом і апельсинового чізкейку.

Нагадаємо також, що раніше ми публікували матеріал про те, як пройшов фестиваль BeLive 2018. Подробиці і фото можна побачити за посиланням.


banner14

Категория: Мода