Зоряна розсип: Hubble показав, якою була Всесвіт в давнину

Опубликованно 11.06.2018 09:26

Зоряна розсип: Hubble показав, якою була Всесвіт в давнину

Автоматична орбітальна обсерваторія показала неймовірну космічне небо з мурашником зірок.

Зоряні мегаполіси зафіксував апарат Hubble, який вивів на орбіту NASA 24 квітня 1990 року. Супертелескоп та інші сучасні автоматичні обсерваторії на орбіті Землі здатні фіксувати об'єкти, віддалені від нашої планети Сонячної системи. Апарат PLCK G308.3-20.2 зробив фотографію за рахунок модернізованої оглядової камери Hubble і ширококутної камери під час програми "Релікти". В рамках проекту телескоп зафіксував більше 40 масивних галактичних утворень, повідомляє "Диалог.UA".

"Такі потужні телескопи, як Hubble, здатні знаходити великі зоряні "мегаполіси" у подавати їх у чіткому відображенні. Цей телескоп, відміну від попередніх, може бачити космос відразу в двох діапазонах: ультрафіолетовому і інфрачервоному. Завдяки цьому вже було зроблено чимало космічних відкриттів", - розповів астрофізик Володимир Кожанов.

Досліджуючи гігантські космічні системи, вчені зможуть більше дізнатися про минуле Всесвіту. Світло від далеких галактик, доходить до Землі через мільярди років, а значить, що ми бачимо їх уже не такими, якими вони були в давнину.

Раніше NASA показаловпечатляющий знімок туманності Лагуна, присвячений роботі Hubble.

Космічне агентство устроиловиртуальную екскурсію по місячним ландшафтів. Відео з неймовірними краєвидами на Місяці з'явилося в Мережі.

Також опубликованыкадры польоту над північним полюсом газового гіганта Юпітера.

banner14