Стиль

banner12

Люди pull проти людей push: Заради рухомих интрапренеров

Вже три роки я підприємець. Де-юре. Де-факто я ним є останні 18 років. З того моменту, коли зайнялася продюсуванням реп-групи в студентстві.

12 років я була интрапренером. Робила, працюючи в найом.

Період бурхливого зростання підприємця в мені припав на 2009-2014 роки.

Два відмінно утворених космополітичних керівника дали мені все найцінніше, що можуть дати прогресивні практики корпоративного управління, а також свободу і максимальну підтримку.

Вже потім, прочитавши безліч бізнес-літератури, я зрозуміла, що їх підхід до роботи зі мною і моїм активом був класикою вирощування лідера.

До чого я це пишу?

Та до того, що 5 років роботи в периметрі компаній, об'єднаних Eastone, були надзвичайно цінними.

Вони стали тією корпоративної вакцинацією, ефект від якої зберігся і сьогодні, вже підприємницької Ekonomika+.

Навіть отриманий у 2010-2012 роках MBA не дав мені такої системи, як досвід у великій структурі.

Корпоративний світ дає системність, дисциплінує, кілька знижуючи рівень хаотики, непослідовності та ролі інтуїції. Він дає школу, певний вищий бізнес-пілотаж тим, хто здатний його взяти.

І я переконана, що практики корпоративного управління (у вигляді релевантного досвіду власника або СЕО) корисна будь малому і середньому бізнесу.

Саме тому на великий фестиваль для малого бізнесу від delo.ua і Ощадбанку, який відбудеться 20 жовтня в "Олімпійському" (GET Business Festival), ми в якості джерел знань для підприємців запросили людей, у яких є серйозний корпоративний досвід.

80 тим, які стали основою програми, зібрані за підсумками опитування 400 підприємців. А розкривати їх запропонували тільки відмінним професіоналам.

Ми, журналісти, маємо свій погляд на професійну експертизу.

Вміємо відрізняти по-справжньому сильних експертів з різноманітною і многонаправленной експертизою від самородків-аматорів.

Ми стежимо за кар'єрами в динаміці.

І про досягнення нам не потрібно розповідати.

Ми вибираємо тих, хто довів свою спроможність. Неодноразово.

І за такими людьми майбутнє.

Я з багатьма колегами обговорювала і сходилася на думці в тому, що щирість і справжність — нова валюта.

Але не тільки вона! Скромність теж.

Люди push будуть переможені людьми pull.

Старе добре "скромність облагороджує" повертається!

А ще ті, хто вийде на 7 сцен Get Business Festival, хочуть віддавати, ділитися і вчитися у своїх колег.

Ого! Так, я виступлю в "Стратегії", а потім піду послухаю колег у секції "Фінанси".

Слухайте, круто! Після свого блоку весь день проведу на воркшопах.

А виступаючим на менторские сесії подаватися можна?

Ось такі коментарі ми отримували супроводжуючими "та" навчання "маленьких" .

І цим же наші речники відкрили нам очі на те, що затія delo.ua і Ощадбанку не тільки для підприємців.

А для підприємливих, невгамовних, які цікавляться і рухомих людей з бізнесу, держсектора, НГО. Интрапренеров.

Приходьте! Ціна квитка всього 300 грн.

Символічна!

Тому що мета у співорганізаторів соціальна!

Розвиток малого і середнього бізнесу — в ДНК Ekonomika+

А Ощадбанк, усвідомлюючи, що країні потрібні 2 млн підприємців, також не шкодує сил на "Будуй своє".

Квитки вже у продажу

var widgetOptions = {bg_color: 'fcfcfc', id: 942281, lang: 'uk', tickets_type: '35550'}; (function() { var script = document.createElement('script'); script.type = 'text/javascript'; script.async = true; script.src = "https://2event.com/js/widget-tickets.js"; document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(script); })();

подробнее )

Літнє читання: 5 книг від Білла Гейтса

Співзасновник Microsoft Білл Гейтс склав список книг на літні канікули.

"Літо — саме час для втечі: на пляж, гори або в книжковий світ. Книги з мого списку вивели мене за межі власного досвіду і відкрили нові культурні простори", — прокоментував Білл Гейтс свій вибір.

"Злочинець по праву народження", Тревор Ної

"Ще дитиною комік і ведучий The Daily Show зрозумів, що мова — куди більш сильний інструмент, ніж колір шкіри". "Лагодити живих", Мейліс де Керангаль

"Роботу Керангаль простіше віднести до поезії, ніж до прози. Сюжет роману побудований навколо операції по пересадці серця підлітка, який загинув в автокатастрофі. Книгу порадила мені дружина". "Сільська елегія", Джей Ді Венс

"Батько Венса пішов з сім'ї, мати зовсім не цікавило виховання сина, тому хлопчик ріс з бабусею і дідусем. Герой пережив дитинство, повне бідності і хаосу, про який тепер сміливо і захоплююче розповідає". "Коротка історія завтрашнього дня", Юваль Арарі

"Арарі стверджує, що шлях людства до блаженства, безсмертя і божественності завжди нерівномірний: одні кинуться вперед, інші залишаться позаду. Але я вважаю, що нерівності можна уникнути". "Повноцінне життя: роздуми в 90 років", Джиммі Картер

"Незважаючи на те, що колишній президент Америки написав більше двадцяти книг, у нього в запасі все одно залишилося багато кумедних історій про життя".

подробнее )

Джоан Роулінг визнана найбільш високооплачуваною селебріті Європи

Британська письменниця і автор книг про Гаррі Поттера Джоан Роулінг визнана найбільш високооплачуваною знаменитістю Європи. Вона заробила за останній рік більше $95 млн за версією Forbes.

Близько половини цієї суми письменниці принесли доходи від продажу п'єси "Гаррі Поттер і прокляте дитя", а також відрахування від знятому за її романом фільму "Фантастичні тварини і де вони живуть" (світові збори стрічки склали $600 млн).

Джоан Роулин займає перше місце у світовому рейтингу найбільш високооплачуваних письменників, складеному Forbes цього літа. За оцінкою видання, її загальний стан становить $650 млн.

На другому місці в списку найбільш високооплачуваних європейських знаменитостей у футболіста мадридського "Реала" Кріштіану Роналду. За останні 12 місяців він заробив $93 млн.

На третьому місці — британська група Coldplay з заробітком в $88 млн.

У першу десятку рейтингу також увійшли:

англійська співачка Адель — $69 млн,

швейцарський тенісист Роджер Федерер — $64 млн,

британський співак Елтон Джон — $60 млн,

британський шеф-кухар Гордон Рамзі — $60 млн,

музикант Пол Маккартні — $54 млн,

британський гольфіст Рорі Макілрой — $50 млн,

британський музикант Келвін Харріс — $48 млн.

Сумарний заробіток за минулий рік топ-20 європейських знаменитостей перевищив $1 млрд.

подробнее )

Gucci повністю відмовився від хутра

Італійський модний дім Gucci з 2018 року відмовиться від використання натурального хутра в своїх колекціях. Про це заявив президент і головний виконавчий директор італійського будинку моди Марко Бизари, повідомляє The Guardian.

За словами СЕО Gucci, такий крок демонструє абсолютну прихильність компанії забезпеченню стійкості, як невід'ємної частини бізнесу".

"Ви думаєте, що натуральне хутро — це модно? А я вважаю інакше, тому ми відмовляємося від нього", — заявив Биццари.

Хутра не буде вже нової весняно-літньої колекції бренду 2018 року. Це стало можливим завдяки креативному директору Gucci Алессандро Мікеле, який працює в компанії з 2015 року. Бренду вистачить креативності, щоб успішно працювати з штучними матеріалами, зазначив Бізаррі.

Компанія втратить щорічний прибуток від продажу хутряних речей у розмірі близько $12 млн., але завдяки нової екологічної політики, зможе розширити аудиторію за рахунок молодого покоління, а крім того залучить до роботи креативну молодь, для якої важлива захист тварин.

Вся хутряна одяг, створена брендом раніше, буде виставлена на благодійний аукціон. Виручені від продажу кошти передадуть в організації з захисту прав тварин Humane Society International and LAV.

За словами президента Бізаррі Кітті Блок припинення використання компанією Gucci хутра призведе до "ланцюгової реакції" в індустрії моди. Gucci увійде в Fur Free Alliance — Всесвітній альянс проти хутра, в який входить більше ніж 40 організацій. Рішення про підтримку цього руху стало частиною десятирічного плану Gucci, який називається "Культура успіху". Останнє десятиліття бренди холдингу Kering, куди входить і Gucci, все частіше використовують штучні і синтетичні матеріали з гуманних міркувань. Раніше, в 2016 році, італійський бренд Armani оголосив, що в своїх колекціях він більше не буде використовувати хутро. В цьому році Yoox Net-a-Porter Group, куди входять інтернет-магазини Net-а-Porter, Mr Porter, The Outnet і Yoox, заявили, що відмовляються від продажу хутряних виробів на своїх платформах.

подробнее )

Скоро в прокаті: "Лагідна", "Іній", "Межа" — три хіта з українською участю

В цьому році Одеський міжнародний кінофестиваль особливу увагу приділив вітчизняному кінематографу. В офіційній програмі фестивалю було представлено 48 українських фільмів. Серед них були і помітні роботи, зняті в копродукції з європейськими країнами при другорядному участю України, прем'єри яких незадовго до цього відбулися в рамках престижних фестивалів в Каннах і Карлових Варах.

Так у Міжнародному конкурсі 8-го Одеського МКФ прийняв участь "Іній" Шарунаса Бартаса, створений у копродукції Литви, Франції, Польщі та України і представлений раніше в "Двотижневику режисерів" Каннського МКФ.

А спеціальними подіями фестивалю стали покази "Лагідної" Сергія Лозниці, офіційного "конкурсанти" Каннського МКФ цього року, знятого у співпраці семи країн, і словацько-української "Межи" Петера Бебьяка, зазначеною нагородою Найкращому режисерові на 52-му МКФ у Карлових Варах.

До речі, "Іній" і "Лагідна" увійшли в групу півсотні найкращих європейських фільмів 2017 року, з яких вибирають номінантів Премії Європейської кіноакадемії.

А "Іній" і "Межа" висунуто на здобуття "Оскара" у номінації "Найкращий фільм іноземною мовою" — від Литви і Словаччини відповідно — і увійшли до лонг-лист кінопремії.

Найближчим часом глядачі зможуть побачити ці гідні фільми в українських кінотеатрах. Прокатом "Інею" і "Лагідної" займеться компанія Kinove, що спеціалізується на авторському кінематографі, а "Межу" у широкий прокат випустить компанія Ukrainian Film Distribution. "Лагідна". Антропологія "російського світу"

В українському прокаті з 12 жовтня

Героїня "Лагідної" Сергія Лозниці свідомо спускається в пекло — приїжджаючи з села в місто, де знаходиться в'язниця, в якій сидить її чоловік, щоб дізнатися, що з ним сталося. Фільм знятий за вільним мотивами однойменної повісті Федора Достоєвського, запозичуючи у класика характер героїні, готової покірно йти страшним шляхом, який для неї встановлено вже тим, що Росія за своєю природою — велика в'язниця, яку просто забули обнести колючим дротом.

Сергій Лозниця створює кіно з математичною точністю. Він монотонно примножує буденний морок відбувається, демонструючи соціальний вимір сучасної Росії (сам режисер каже, що фільм апелює до пострадянського досвіду в цілому, але все ж "імперський" дискурс тут переважає). Нерідко сцени картини "геометрично" побудовані таким чином, що основна увага перенесено на другий і третій плани, які являють собою допитливу — антропологічну — реконструкцію повсякденності російської глибинки, злегка — заради художнього ефекту — посилену кафкианскими алюзіями.

Створюване (а багато в чому документально воссоздаваемое) Сергієм Лозницею простір транслює агресію, фізичне і моральне насильство, як норму життя, що відтворює себе у діях можновладців, у вчинках людей, цією владою зломлених, — і вырывающуюся назовні, за межі Росії. У підсумку, не випадковою, важливою темою картини виявляються мілітаристський угар і неназываемая, невизнана, але всіма ніби само собою разумеющаяся війна Росії проти України.

Українські кінокомпанії у виробництві "Лагідної" були задіяна зовсім трохи, надавши допомогу вже на етапі постпродакшну. Режисер Сергій Лозниця, який завжди підкреслює свій зв'язок з Україною, на цей раз займався виробництвом картини в широкій копродукції, головним партнером якої виступила Франція. У створенні стрічки також взяли участь Німеччина, Нідерланди, Литва, Латвія (тут знімали картину) і Росія. "Іній". Сторонній погляд на українську війну

В українському прокаті 26 жовтня

Коли литовський режисер Шарунас Бартас тільки приступав до роботи над "Інеєм", про стрічці говорили, як про одному з перших серйозних неукраїнських висловлювань про війну між Росією та Україною, яка дозволить об'ємно продемонструвати події, що відбуваються сьогодні в зоні АТО, світу. У підсумку, фільм отримав фінансову підтримку від Держкіно України і майже всі його екранне дію знімали тут, проникаючи на територію Донбасу, опаленную війною, і документально фіксуючи сліди конфлікту.

Глядачі, які очікують від картини пафосу, категоричних оцінок української ситуації і прямолінійного вододілу на "свій — чужий", будуть розчаровані. "Іній" — це погляд стороннього спостерігача на українську реальність, сповнений співчуття і одночасно здатний засмутити, викликати дискусію і навіть протест.

Шарунас Бартас поміщає в центр історії молодого литовця, по суті, випадково потрапив в Україну. Він дуже приблизно, за роликів у Youtube, знає про події, що відбуваються, і щиро намагається розібратися в них. Разом зі своєю дівчиною на мікроавтобусі, завантаженому гуманітарною допомогою, він відправляється в Київ і Дніпро, а далі — вглиб зони АТО, яка, наче вирва, притягує їх.

Шлях в сторону війни — це ще і подорож всередину самого героя, який, неспішно розмовляючи з волонтерами, журналістами, військовими, спостерігаючи за надломленими місцевими жителями і фіксуючи руйнування, завдані війною, намагається знайти відповідь на питання, як би він вчинив у схожій ситуації, якщо б Росія напала на Литву (факт російської агресії тут постає на рівні відчуттів, як даність, що не потребує доказів). При цьому він одержимо шукає контакт з "тією стороною конфлікту, довгий час залишається невидимою — мабуть, єдиною силою, здатної його рух вперед зупинити.

До речі, всупереч цьому постійному рухові, напруженого екранного дії фільм найчастіше позбавлений. Йому режисер віддає перевагу складним довге очікування подій, яке проходить в тиші, мовчання. Музики, як засобу емоційної виразності, у стрічці майже немає. Замість неї "звучить" документальне зображення — холодну, практично чорно-біле простір зруйнованого Донбасу, той відчайдушний рукотворний пекло, колами якого бреде литовський герой. "Межа". Контрабанда по-закарпатськи

В українському прокаті з 16 листопада

На відміну від "Інею" і "Лагідної", дивитися які найчастіше непросто, "Межа" Петера Бебьяка позитивно налаштована до глядачів і повною мірою враховує їх інтереси. Фільм заснований на жанрових ходах кримінальних драм, що дозволяє частково передбачати екранні події, і разом з тим — радіти з того, як вдало ці класичні прийоми знаходять своє втілення в картині, вписаної в українські та словацькі (в першу чергу) реалії.

Стрічка оповідає про групу словацьких контрабандистів, які переправляють з України сигарети і нелегальних іммігрантів. Їх український партнер в холоднокровному, впевненому виконанні Станіслава Боклана (актор кілька "надокучив" завдяки активній творчій діяльності, але від цього не став менш переконливим) хоче розширити бізнес — і переправляти через кордон наркотики. Коли словаки відмовляються — виникає конфлікт.

Фільм виявляється набагато більш жорстким, ніж можна було б припустити спочатку. І в той же час — досить мелодраматичным. Ці ексцеси найбільш успішно поєднує в образі не зовсім типового "ватажка" талановитий Томаш Машталір. Він грає міцного, масивного, рішучого лідера організованого злочинного угруповання і одночасно вірного сім'янина, маминого сина, не позбавленого внутрішніх сумнівів і ніжних душевних поривів.

Динаміка сімейних відносин (а банда для героя — та ж родина) майстерно передана режисером. Вона доповнена колоритними образами другого плану, соковитими репліками, жонглирующими матірної образністю, яскравими сценами дії (в тому числі фізичних розправ) і певною іронією — тим своєрідним чорним гумором, який можливий в кримінальних фільмах.

У Словаччині фільм вийшов в широкий прокат 3 серпня і вже встановив кілька рекордів: у перший день його подивилися більше 16 тисяч глядачів, а за перший уїк-енд — 69 тисяч. Весь серпень "Межа" була беззаперечним лідером словацького кінопрокату, а до 1 жовтня фільм зібрав касу в 1,7 млн. євро. Є всі підстави вважати, що в українських кінотеатрах увагу до стрічки буде відповідним — "Межа" цього гідна.

подробнее )

Ролик Емінем з жорсткою критикою Трампа зібрав 3,7 млн переглядів за добу

Емінем жорстко розкритикував Трампа у своєму новому ролику.

У відео він у кращих традиціях реп-баттлов принизив конкурента, назвавши його "зіпсованим дрібним кодлом", "камікадзе, який приведе нас до ядерного голокосту".

Відео показали під час трансляції вручення BET Awards — премії американського каналу Black Entertainment Television.

Кліп Емінема за добу, відразу після потрапляння в мережу, зібрав понад 3,7 млн переглядів, а зараз — понад 4,7 млн.

У провину главі Білого дому Емінем поставив проблему расизму, яка багато в чому з-за риторики Трампа знову стала актуальною для багатьох американців. Звідси з'явилася ще одна тема кліпу — скандал навколо масової акції гравців в американський футбол, які перестали вставати під час передматчевого виконання національного гімну. Таким чином вони виступають проти почастішання випадків вбивств поліцейськими беззбройних чорношкірих громадян, пише afishadaily з посиланням на Newsweek.

"Расизм — це єдине, в чому він успішний", — заявляє репер і зазначає, що сам Трамп при цьому "весь помаранчевого кольору — забійний засмага", — переказує Емінема "Медуза".

Репер лає Трампа за корупцію: "Він каже що хоче знизити наші податки, але хто заплатить за його марнотратні поїздки туди і назад разом зі свитою гольф-курорти і маєтки? Те ж лайно, за яке він обмовляв на Хілларі".

Остання частина фрістайлу — про стіну на кордоні США з Мексикою: "Він позбавиться від усіх іммігрантів, він побудує цю штуку. І я буду кидати цей шматок лайна про цю стіну, поки не прилипне".

Емінема підтримав його колега Снуп Догг, найкращий баскетболіст сучасності ЛеБрон Джеймс, а також футболіст Колін Каперник, який ще в серпні 2016 року став в авангарді масової акції протесту в Національній футбольній лізі (NFL), із-за чого досі залишається безробітним без підписаного контракту.

Трамп, який зазвичай оперативно відповідає в твіттері на критику в свою адресу, поки ніяк не прокоментував виступ Емінема.

Кліп був знятий спеціально для BET Hip Hop Awards, яка відбулася в Атланті. В цьому році головним тріумфатором премії став Кендрік Ламар, а його кліп Humble був визнаний кращим хіп-хоп-роликом року.

подробнее )

У Києві відкрили львівську "П'єр яну вишню"

Львівський "Холдингу емоцій "!Fest" продовжує експансію в столицю. Сьогодні на Хрещатику,13 відкрилася "П'єр яна вишня" — бар по франшизі "!Fest". "Це симбіоз партнерства та франчайзингу", — уточнив співвласник Fest! Андрій Худо.

На своїй сторінці у Facebook він написав:

"Київські друзі, у нас сьогодні для вас подвійний удар! У хорошому сенсі цього слова. Сьогодні відкриття двох наших чудових форматів в Києві: Видавництво Старого Лева на вул. Прорізній, 10 та П'ятому яна Вишня / Drunk Cherry на Хрещатику, 13. Від щирого серця ці душевні формати чекають вас в гості, драйванемо!"

"П'єр яна вишня" — це бар-магазин. Близько року холдинг тестував цей формат у Львові. Головна фішка закладу — вишнева наливка, яку роблять за оригінальним рецептом. "Ми працювали дев'ять місяців, щоб створити цей продукт поки не вибрали той смак, який оцінили всі наші гості", — розповів Андрій Худо.

За власним рецептом роблять і шоколадні цукерки з вишнею. "Ми раніше робили торт "П'єр яна вишня", але це виявилося не суттєво, так як наші гості йдуть, щоб спробувати наливку", — продовжив ресторатор.

Успіх у Львові "П'яної вишні" підтверджує набирає чинності ресторанний тренд — в моду входять наливки і настоянки власного виробництва, виготовлені за оригінальною рецептурою.

Наливку "П'єр яна вишня" можна замовити в барі, а можна купити пляшку з собою.

Компіляція "магазин-ресторан" — це ще один новий тренд, зовсім недавно прийшов в Україну. Так, наприклад, працює в Києві Tartine, який об'єднав гастробар, кафе, пекарню і магазин, де можна придбати свіжу випічку, фермерський мед, джем або горщик з травами.

подробнее )

Ріо-де-Жанейро за один день: самбо, футбол і дикі мавпи

Як дістатися до Ріо

З Києва сюди можна потрапити з одного (у Парижі, наприклад) і більш пересадками. Квитки в обидва кінці коштують від $740, в залежності від кількості та тривалості стикувань.

Міжнародні рейси приймає аеропорт Галеан, розташований на острові Губернатора, в 20 кілометрах від центру Ріо.

Дістатися звідти до міста можна: на комфортабельному автобусі 2018 компанії Real, який з 5:30 до опівночі відправляється кожні 30-40 хвилин. Його маршрут проходить через центр Ріо і так звану "Південну зону", де знаходяться пляжі Копакабана, Іпанема і Леблон. Квиток коштує $5; на метро. Ближче всього до аеропорту знаходиться станція Vicente de Carvalho, до неї можна доїхати на автобусі за $1,15. Метро працює з 5:00 до опівночі, квиток коштує $1,4; на таксі. Вартість поїздки — $15-25, в дорозі ви проведете 30-60 хвилин, в залежності від пункту призначення. Користуйтеся послугами офіційних таксі (жовті машини з синіми горизонтальними смугами з боків) і обов'язково до початку поїздки переконайтеся, що водій увімкнув лічильник. Коли їхати в Ріо

Оптимальним для візиту вважається період з травня по жовтень: температура повітря тримається в межах +25...+27°C, а дощі — рідкість. Самі жаркі місяці: грудень, січень і лютий, у цей час стовпчик термометра піднімається до +30°C, зазначає TripMyDream.

Щороку в лютому в Ріо приїжджають сотні тисяч туристів зі всього світу, щоб на кілька днів поринути у вир музики, яскравих костюмів і загальних веселощів. Мова про знаменитому карнавалі, який в 2018 році пройде з 9 по 14 лютого. У цей період ціни практично на все зростають, а житла катастрофічно не вистачає, тому бронювати номер у готелі або апартаменти варто якомога раніше. Вхід на деякі заходи (наприклад, парад шкіл самби) платний, квитки можна придбати на сайті карнавалу.

Купальний сезон в Ріо триває цілий рік, але тутешні пляжі — не самий безпечний варіант з-за досить сильних хвиль і зворотної течії. Якщо все ж таки зважитеся зануритися, не робіть цього самостійно, і будьте обережні. Транспорт в Ріо

Пересуваючись по місту на метро, ви уникнете "пробок" і не зіткнетеся з раптовою зміною графіка або скасуванням рейсу, що регулярно трапляється з автобусами. Підземка працює з понеділка по суботу з 5:00 до опівночі, у неділю та святкові дні з 7:00 до 23:00. Квиток коштує $1,4, купити його можна в касі або в автоматі.

Маршрути автобусів охоплюють весь Ріо і його передмістя, але поїздка в них іноді перетворюється в екстремальна пригода: водять деякі водії приблизно так само, як головний герой фільму "Таксі". Автобуси №583 та №584 йдуть до станції Корковадо, звідки можна на поїзді піднятися до статуї Христа Відкупителя, №435 та №464 випливають з Копакабани до стадіону Маракана, №511 та №512 доставлять вас до канатній дорозі, що веде на гору "Цукрова голова". Інформація про всіх маршрутах є на сайті Rio ?nibus — компанії, у веденні якої знаходяться автобуси Ріо. Вартість проїзду — від $1, придбати квиток можна у водія за готівку.

У ході підготовки до Олімпіади-2016 були запущені автобуси BRS (Bus Rapid Service), які рухаються по виділених смугах, завдяки чому прибувають на місце швидше звичайних. Також в систему міського транспорту входять поїзда, човни, що курсують між узбережжям Ріо і сусідніми островами, історичний трамвай Santa Teresa і канатні дороги.

Спланувати маршрут допоможе додаток Moovit, в якому зібрана інформація про всі види громадського транспорту Ріо. Але будьте уважні: час прибуття і відправлення воно часто показує некоректно. Таксі у Ріо

У Ріо працює ?ber (інші таксисти час від часу страйкують, вимагаючи заборонити сервіс, але поки що марно) і ряд схожих програм, наприклад, easytaxi. Також машину можна зупинити на вулиці або викликати по телефону, рекомендуємо вибирати офіційні — жовтого кольору, з синіми горизонтальними смугами з боків.

Перед початком поїздки переконайтеся, що водій увімкнув лічильник і вибрав правильний тариф: денний (bandeira 1) або нічний (bandeira 2). Подача машини коштує $1,7, кожен кілометр шляху — $0,7 з 6:00 до 21:00 або $0,9 з 21:00 до 6:00 і цілий день у вихідні та свята. За очікування з вас візьмуть $9 у годину, розрахувавши вартість фактичного простою, а кожна одиниця багажу розміром понад 30*60 сантиметрів обійдеться в $0,7 (за умови, що ваші валізи ніс і вантажив водій). Мова та особливості менталітету. До чого готуватися?

Офіційна мова — португальська, їм володіє переважна більшість жителів країни. У готелях, туристичних ресторанах, аеропорту персонал говорить англійською і іноді іспанською, але за межами центру пояснювати доведеться "на пальцях". Втім, мандрівники стверджують, що навіть без знання португальської в Ріо можна відмінно провести час.

Жителі міста лояльні до туристам, якщо ті ведуть себе спокійно і не провокують конфлікт. Це в більшості своїй відкриті, усміхнені і доброзичливі люди, які завжди готові прийти на допомогу, так що в цьому плані переживати точно не про що.

Читаючи статті про Ріо, можна вирішити, що це — один з найбільш кримінальних міст на Землі. Рівень злочинності тут дійсно досить високий, але дотримуючись простих правил, можна уникнути неприємних пригод: не носіть із собою великі суми грошей та коштовні прикраси, а за сумками і технікою слідкуйте. На пляжах, біля пам'яток, в транспорті, на вулицях під час карнавалу орудують кишенькові злодії і браві хлопці, виривають сумки, телефони і камери з рук зазівалися туристів; є райони, де краще не з'являтися навіть при світлі дня, а тим більше — з настанням темряви. Перед тим, як бронювати номер, почитайте форуми — це питання там жваво обговорюється, і новачкам завжди підкажуть, де краще зупинитися. Безпечними вважаються райони Іпанема, Копакабана, Леблон, Леме, Ботафого і Фламенго, де найчастіше і селяться туристи; не сідайте в таксі без розпізнавальних знаків, вибирайте машини офіційних служб; покладіть в сумку копію паспорта, вона може згодитися у випадку зустрічі з поліцейськими. Корисна інформація в "години пік" (з 8:00 до 9:00 і з 17:00 до 18:00 у робочі дні) підземка переповнена, в цей час краще віддати перевагу таксі. Врахуйте, що в поїздах метро є вагони для жінок (вони відрізняються від інших рожевими банерами біля дверей), куди з 6:00 до 9:00 і з 17:00 до 20:00 у робочі дні не допускаються чоловіки. Порушників (на туристів це теж поширюється) загрожує штраф у розмірі $350; незважаючи на те, що організатори турів в місцеві нетрі ("фавели") запевняють, що це безпечно, влада міста закликає гостей не ризикувати; запишіть адреса та назва готелю португальською. Якщо водій таксі або перехожий, до якого ви звернулися, не володіє англійською, буде простіше порозумітися; безкоштовні Wi-Fi мережі доступні в самих популярних туристичних районах Ріо (наприклад, на пляжі Копакабана і Іпанема), а також в аеропорту, деяких готелях, ресторанах і торгових центрах; знайти в Ріо загальнодоступний туалет — завдання не з легенів, але завжди можна звернутися в найближче кафе або ресторан. В святкові дні, наприклад, під час карнавалу, багато заклади роблять доступ в туалет платним для всіх, крім відвідувачів ($0,3–0,6). ТОП-5 визначних пам'яток Ріо-де-Жанейро

Можна не витрачати час на складання культурно-розважальної програми, а просто йти, куди очі дивляться (головне — не заблукати без супроводу в нетрі). Статую Христа видно практично з будь-якої точки міста, а всім іншим можна сміливо пожертвувати на користь поїдання екзотичних делікатесів і танців під ритми самби прямо на вулицях. Якщо ж ви хочете обов'язково виконати програму-мінімум, рекомендуємо включити в неї ці п'ять пунктів.

"Цукрова голова"

Гора Пан-ді-Асукар, що в перекладі означає "Цукрова голова", — одна з візитних карток Ріо, від її підніжжя коли почалася забудова міста. З 1912 року працює канатна дорога (вона була першою в Бразилії і третьою в світі), яка за 6 хвилин доставить вас на вершину гори з пересадкою на проміжній станції Morro da Urca. Якщо ви віддаєте перевагу піші прогулянки, піднятися на оглядовий майданчик можна по стежці, але теж платно.

З висоти майже 400 метрів відкривається вид на Ріо-де-Жанейро, особливо красиво тут на заході.

Адреса: Av. Pasteur 520, Urca.Графік роботи: каса працює з 8:00 до 19:50, перший підйом здійснюється у 8:10, а останній спуск — в 20:40. Вартість: підйом і спуск на канатній дорозі — $25, вхід на пішохідну стежку — $20.

Статуя Христа Спасителя

Символ Ріо, сама велика і відома статуя в стилі ар-деко в світі. Входить в список 7 нових чудес світу", складений за підсумками відкритого голосування.

Тридцатиметровая фігура височить на пагорбі Corcovado, біля її підніжжя знаходиться одна з найбільш вдалих оглядових майданчиків в Ріо: з висоти 710 метрів над рівнем моря місто видно, як на долоні.

Поїзд Corcovado Train підніме вас на пагорб за 20 хвилин. Від залізничної станції до статуї можна відправитися пішки, подолавши 220 ступенів, або прокотитися на панорамному ліфті.

Адреса: Cosme Velho 513. Графік роботи: поїзд відправляється кожні півгодини з 8:00 до 19:00. Вартість: квитки на потяг в обидва боки стоять $20-24, в залежності від дня тижня.

Ботанічний сад

Знаходиться біля підніжжя пагорба Corcovado, праворуч від статуї Христа. На площі 54 га висаджено близько 6500 рослин, серед яких є представники зникаючих видів, також тут знаходиться ряд старовинних будівель, визнаних культурними та архітектурними пам'ятками державного значення. Сад був заснований в 1808 році португальським правителем Жуаном VI, з 1992 року є біосферним заповідником і охороняється ЮНЕСКО. Більша частина території — це злегка доглянутий ліс, лише 40% рослин висаджені людиною.

Прогулюючись по стежками саду, ви будете то і справа зустрічати мініатюрних мавп-мармозеток, білок, опосумів, ящірок, екзотичних птахів... Райський куточок, де можна відпочити від шуму і насолодитися природними красотами.

Адреса: Rua Jardim Bot?nico 1008. Графік роботи: понеділок з 12:00 до 17:00, в інші дні з 8:00 до 17:00 (під час карнавалу розклад змінюється, уточнюйте інформацію на сайті).Вартість: $5.

Стадіон Маракана

Самий місткий стадіон Бразилії, найбільший в Латинській Америці, а в минулому — і в світі. Коли в 1950 році тут зустрілися збірні Бразилії і Уругваю, на трибунах було 199 854 людини, ця гра була внесена в Книгу рекордів Гіннеса. В ході модернізації перед Чемпіонатом світу 2014 року за наполяганням FIFA був демонтований "стоячий" сектор з найдешевшими квитками, в результаті чого місткість стадіону зменшилась і тепер становить 73 531 людина.

В 1950 і 2014 роках тут проводилися матчі Чемпіонату світу з футболу, в 2016 — церемонії відкриття і закриття Літніх Олімпійських ігор, на цьому полі грали Пеле і Роналдо, а також виступали Стінг, Мадонна, The Rolling Stones, Kiss і Тіна Тернер.

Потрапити на легендарний стадіон можна, купивши квиток на матч або відправившись на екскурсію. Тривалість туру — близько 40 хвилин. Ви відвідайте експозицію, присвячену історії бразильського футболу (форма, відбитки рук голкіперів і ніг знаменитих футболістів), прес-центр і, звісно, футбольне поле.

Адреса: Avenida Presidente Castelo Branco s/n Gate 2. Графік роботи: екскурсії проводяться щодня з 9:00 до 16:00 (у дні ігор розклад змінюється). Вартість: екскурсія — $15.

Сходи Селарона

Художник чилійського походження Хорхе Селарон в 1990 році почав облагороджувати стару сходи, яка знаходилася біля його будинку, і продовжував працювати над проектом до самої смерті в 2013 році. Спочатку в роботі він використовував матеріали, знайдені на міських звалищах і будмайданчиках, пізніше друзі й незнайомі люди привозили плитки з-за кордону.

125 метрів, 250 сходинок, близько 2000 елементів мозаїки з 60 країн (частина з них розписана самим художником). Вдень на сходах не проштовхнутися: сотні людей приходять, щоб побачити одну з візитних карток Ріо. Неспішно прогулюючись і роздивляючись в деталях кожне зображення, тут можна провести кілька годин.

Адреса: R. Joaquim Silva, S/N — Centro.

Страви і напої, які варто спробувати bolinhos de bacalhau — кульки з тріски в клярі; paes de queijo — сирний хліб; feijoada — страва з квасолі, м'яса і маніоковой борошна; коржі з тапіоки з солодкою або м'ясною начинкою; coxinhas — картопляно-сирна булочка з начинкою з курячого м'яса з приправами; pastel — пиріжки з овочевою, м'ясною або сирною начинкою; queijo Coalho — смажений сир; churros recheados — палички з шоколадом або вершковим кремом.

З безалкогольних напоїв популярні тонізуюча газована вода Guarana і мате (в Бразилії його продають охолодженим, в запечатаних одноразових стаканчиках).

Самий відомий бразильський алкогольний напій — "кашаса" (очеретяна горілка), на її основі готують популярний коктейль "Кайпірінья", який також містить лайм і лід. Найбільше цінується не фабричний варіант напою, а продукт невеликих місцевих господарств, який рідко вивозиться з країни. Де в Ріо поїсти

В районі пляжів і туристичному центрі вам на кожному кроці будуть зустрічатися кафе, де можна перекусити швидко, ситно і недорого. У меню зазвичай є свіжовичавлений сік, пиріжки pastel з різними начинками, сендвічі, подекуди подають також пиво і коктейлі. Обід в одному з таких закладів коштує $7-10 на людину.

Окремої уваги заслуговують "шураскарии" — ресторани, де за фіксовану суму ви отримуєте стільки приготованого на вугіллі м'яса різних видів, скільки зможете з'їсти. Хвалять, наприклад, заклади мережі Carret?o в Ипанеме (Rua Visconde de Piraj?, 112) і Копакабані (Siqueira Campos Street, 23), де вхід (м'ясо, гарніри, салати і соуси без обмежень) коштує $25-28.

Є схожі закладу з написом "Per kilo" біля входу, вони функціонують за іншим принципом: ви самостійно набираєте їжу і платите за вагу. У рейтингу ресторанів такого типу лідирують Kilograma (Rua do Riachuelo 315) і Churrascaria Pampa Grill-Centro (90 Rua Almirante), рахунок у них рідко перевищує $10 з людини. Шопінг у Ріо

Якщо ви вирішите поповнити гардероб творіннями бразильських дизайнерів, вирушайте... ( подробнее )

Особливості національного менеджменту в Україні та Швеції

Для початку коротко розповім про нашу компанію. mySafety — компанія по захисту особистих речей. Ми захищаємо від втрати і крадіжки ключі, документи, мобільні телефони, багаж і закордонного паспорта в поїздках, а ще — маленьких дітей і домашніх тварин.

На глобальному рівні існує mySafety Group, група компаній зі штаб-квартирою у Швеції. Група, у свою чергу, поділяється на два основних напрямки. Перше — скандинавські країни: Швеція, Норвегія, Фінляндія. Другий напрямок — mySafety CEE, Центральна та Східна Європа. Сюди ми входимо, а також операційні офіси в Росії, Білорусі, Польщі, Казахстані.

Всією групою керує CEO mySafety Group Деніел Эльфендаль. Бізнесом у регіоні Центральної та Східної Європи управляє CEO mySafety CEE Мачей Понятович. У кожній країні також є CEO, що відповідають за операційну діяльність офісу в конкретній країні. СЕО vs. генеральний директор

В Україні термін CEO поки не надто звичний, тому часто для визначення посади використовують терміни "директор" або "генеральний директор". Одні кажуть, що усталених назв досить, інші стверджують, що потрібно неодмінно вводити в ужиток поняття CEO — Chief Executive Officer.

На це питання не особливо важливий. У кожній компанії прийнята своя система посад. Приміром, індійським відділенням Facebook керує Киртига Редді в посаді Managing Director.

У нас на рівні офіційних назв зустрічається Chief Executive Officer (CEO) і Country Manager (CM). Всі вони можуть позначати директора представництва в тій чи іншій країні. Головне — щоб було розуміння тих функцій, які керівник може виконувати, його завдань і компетенцій. Шлях CEO в Україні та за кордоном

Чимало обговорень пов'язано і з тим, чим відрізняється шлях СЕО в різних регіонах. Правда в тому, що цей шлях завжди індивідуальний. Незалежно від країни, керівником може стати власник або один із власників у тому випадку, якщо він володіє необхідними компетенціями. Точно так само на цій позиції може виявитися найманий менеджер: СЕО можуть вибрати з числа співробітників компанії, можуть призначити з боку.

Наприклад, Деніел Эльфендаль раніше консультував фонд, який у свій час профінансував mySafety Group, і нові власники призначили його СЕО. Я ж спочатку познайомився з компанією, з продукцією, зацікавився цією темою і захотів розвивати напрямок в Україні. Це була "хімія" в особистих і професійних відносинах.

Що стосується бекграунду, специфічного образовазования для СЕО не існує. У західних країнах поширена практика отримання МВА. Ця підготовка справді хороша, вона дає керівнику розуміння процесів та необхідний інструментарій. Але МВА — не обов'язкова умова для того, щоб зайняти посаду СЕО. В українських реаліях на цю позицію найчастіше приходять люди з хорошими навичками і досвідом у виробництві, маркетингу, трохи рідше — фінансисти і юристи. Якщо говорити про особистий досвід, у мене юридична освіта і досвід управління власним бізнесом.

У кожній професії є своє "світогляд", воно накладає відбиток на сприйняття обов'язків, надає свої переваги. Але яка б не була професія, саморозвиток — обов'язкова складова для якісного стрибка всередині компанії і за її межами. Як все влаштовано: зв'язки всередині компанії

Всередині кожної міжнародної компанії, безумовно, є зв'язок. Опишу наше внутрішнє "світоустрій": деталі в інших компаніях можуть відрізнятися, але в цілому буде щось схоже.

Є загальні цілі і стратегія компанії, які визначаються на рівні headquarter, штаб-квартири. У разі mySafety керівники регіональних представництв беруть участь в їх розробці.

Раз у році збираємося на стратегічну сесію: разом визначаємо загальні цілі, потім коригуємо їх з урахуванням особливостей кожного регіону. Потім кожні пару місяців зустрічаємося, щоб обговорити зміни в компанії, нові ринки або сегменти ринків. Додатково є щомісячне спілкування у формі репортингу: звітуємо про виконану роботу, обговорюємо результати.

Обмін досвідом — обов'язкова умова і головна перевага міжнародної компанії. Є продукти, які розвиваються в рамках групи, тобто ті, які ми запускаємо локально, для одного ринку. Пізніше уніфікуємо, стандартизируем продукти для всієї групи, якщо бачимо в цьому перспективу. Наприклад, послугу по захисту мобільного телефону спільно з операторами зв'язку ми спочатку запровадили в Україні. Зараз український офіс приймає участь в просуванні цієї послуги на російському і білоруському ринках, а CEO mySafety CEE одночасно веде переговори з операторами з деяких європейських країн. Тренди в корпоративній культурі

Особливої уваги заслуговує питання корпоративної культури. На пострадянському просторі поки ще поширені традиційні підходи. Перша культура побудована на позиціях сили, авторитарному стилі лідерства. Другий тип культури заснований на ієрархії і правилах. Обидва типи мають на увазі наявність чітких інструкцій та контроль виконання.

У західних країнах зараз набагато популярніше стиль управління, при якому ієрархія і правила не такі суворі, на чолі кута — зниження "організаційного тертя", інновації і гнучкість. Ще один актуальний підхід — де основний акцент роблять на особисті якості та цінності кожного працівника і клієнта. Вільні спільноти як окрема молода культура: автори Вікіпедії або програмного забезпечення з відкритим кодом. В Україні цю культуру можна простежити в середовищі волонтерів.

Важливо розуміти, що жодна з цих культур не може вважатися "поганий". Корпоративна культура повинна відображати цінності і управлінський стиль власників або топ-менеджерів. Якщо компанія міжнародна, різні підрозділи можуть практикувати різні корпоративні культури. Основні обов'язки: чим займаються СЕО

У CEO є кілька функцій.

Перша — стратегічне планування, особливо це актуально для СЕО всієї групи.

Друга функція — репрезентативна: представляти свою країну і напрям.

Третя — статусні переговори. Наприклад, так історично склалося, що у мене дуже широка база контактів, яка дозволяє залучати нових партнерів. Це частина моєї роботи, і не тільки моєї директора представництв в інших країнах теж займаються формуванням зв'язків.

Дуже важливо для "регіонального" СЕО розуміти особливості свого ринку. Візьмемо Україну і Швецію. Ці ринки відрізняються вже на рівні доступності елементарних інфраструктурних рішень. Продукти, які легко сприймаються в Швеції, в Україні можуть "не зайти". Люди по-різному мислять. Шведи звикли сприймати ризик як факт, у них прийнято прагматично ставитися до можливих неприємностей, наприклад, купувати страхові поліси. В Україні людина, навіть усвідомлюючи ризик, воліє думати: "Зі мною цього не станеться". Це особливості менталітету, прагнення "не думати про погане", з-за якого багато українців навіть за кордон їздять без страховки. На бізнесі це відображається наступним чином. У Швеції 80% всіх продажів — в b2c-сегменті, шведи самі купують послуги по захисту речей. В Україні — 90% угод відносяться до b2b2с. Загроза — недостатній стимул для українця, щоб купити продукт, йому потрібен добре знайомий бренд-посередник. Стадії міжнародного розвитку

Сьогодні вихід на нові ринки для багатьох компаній неминучий. Ринок і економіка змінюються, прагнучи до глобалізації. Ті компанії, які уникають міжнародного розвитку, ризикують опинитися не у справ. Але освоєння нових ринків повинно бути грамотним.

Перше, що потрібно зробити, плануючи міжнародну експансію, це аналіз перспектив. Тут є два шляхи. Компанії, які виробляють продукти для кінцевого споживача, повинні проаналізувати ринки конкретних географічних регіонів. А ось тим, хто спеціалізується на послугах для великих корпоративних клієнтів, краще аналізувати не країни, а конкретні корпорації, яким може бути цікава співпраця. Якщо говорити про аналіз країн, тут необхідно виділити регіони, в яких зростає попит на вироблений товар. Крім того, потрібно звернути увагу на суміжні сфери, які є драйверами вашого ринку. Наприклад, якщо компанія виробляє будматеріали, їй цікаві ті ринки, де росте попит на нерухомість.

Наступна фаза — перевірка гіпотез. До цього моменту потрібно визначити 4-5 перспективних напрямків і тестувати їх у логіці agile. Можна робити пропозиції, вести переговори з потенційними партнерами, представляти товар на міжнародних торгових майданчиках. Паралельно варто аналізувати успіхи, щоб вибрати найбільш перспективний напрямок.

Останній етап — підписання контрактів і побудова експортної стратегії. Важливо, щоб у компанії було налагоджене внутрішнє управління і всі бізнес-процеси на локальному ринку. Тільки за такої умови можна масштабувати бізнес. Нові виклики, нові ринки

Розвитком нових ринків може займатися СЕО вже "захопленого" регіону. Так, CEO mySafety CEE зараз курирує переговори з мобільними операторами Італії, Австрії та Німеччини. Він же слідкує за планами щодо виходу на турецький ринок і в євразійський кластер: Грузію, Узбекистан, Киргизстан. Але для всіх напрямків, які ми дійсно будемо розвивати, знадобляться свої, місцеві директори.

На кожному ринку є специфічні проблеми, а ще є особливості юридичного регулювання та адміністрування в кожній країні. Тому, яким би хорошим стратегом був СЕО, його напрацювання для кожної окремої країни будуть адаптувати інші учасники борда директорів. Можливий варіант, що директора одного представництва відправлять керувати іншим, але йому в такому разі потрібні будуть консультанти і радники з числа місцевих експертів.

СЕО регіонального операційного офісу або представництва — важлива посада, яку не можна недооцінювати. Ця роль вимагає високої експертизи, знання власного ринку і вміння зв'язати локальні завдання з глобальними цілями компанії. Головне завдання керівника такого рівня — зрозуміти особливості локального ринку, адаптувати до нього продукт і маркетингову стратегію, щоб і споживач, і компанія отримали максимум користі.

подробнее )

За кожен чартерний рейс до Єгипту українські туроператори отримають по $4 тис.

Компенсації українським туроператорам, піднімає чартерні рейси до Єгипту, будуть становити $4 тис. за кожен виліт, повідомив директор Національної туристичної організації Єгипту Хішам Ель-Демери під час проведення турвыставки UITM-2017.

Раніше в туркомпаніях називали набагато скромнішу цифру — всього $2 тис. за рейс.

Хішам Ель-Демери навів статистику, з якої можна зрозуміти, що дотаційна програма для українських туркомпаній виникла не на порожньому місці, пише toursovet.com.ua.

Україна посідає третє місце за турпотоку в Єгипет, пропустивши вперед Німеччину і Саудівську Аравію. За вісім місяців цього року в Єгипті відпочило близько 430 тис. українців. До кінця року очікується, що український турпотік в Єгипет складе 600 тис. осіб.

подробнее )

banner13