Отличный тактический рюкзак (Киев) по хорошей цене!

Стиль

banner12

Терапія для перфекціоністів: про комедії "Дуже погані матусі 2"

Очікуване продовження

Оригінальна комедія Джона Лукаса і Скотта Мура "Дуже погані матусі", присвячена трьом подругам (Міла Куніс, Крістен Белл, Кетрін Хан), які насилу справляються з викликами материнства, вийшла у світовий кінопрокат влітку 2016 року і досить несподівано зібрала майже 184 млн. доларів при скромному бюджеті в 20 млн.

Подібний результат підштовхнув продюсерів стрічки поспіхом "кувати" гаряче кінематографічне "залізо". І вже цієї осені вони запропонували продовження історії привабливих своїм реалістичним недосконалістю героїнь.

Оригінальна назва нової стрічки "А Bad Moms Christmas" можна перекласти, як "Різдво поганих матусь", що недвозначно натякає на святкові декорації, в яких будуть відбуватися події. Якщо перша частина стрічки була присвячена тому, як матері борються з завищеними соціальними вимогами до них, пов'язаними в першу чергу зі школою та освітою дітей, то тепер боротьба переходить на територію "святая святих" — новорічних свят.

При цьому в США "різдвяну історію автори випустили ще листопаді, щоб заздалегідь примирити глядачів з майбутніми жахами святкової готування-підготовки. Поки що світова каса фільму з виробничим бюджетом в 28 млн. доларів склав 126 млн, що можна оцінити, як успіх.

Дочки-матері

"Дуже погані матусі 2" зроблені, не мудруючи лукаво, з довели свою ефективність лекалами минулорічної стрічки. Автори особливо не приховують схематизм сюжету, навпаки — відкрито презентують його. Фільм починається з того, що розлучена мати двох дітей Емі (Міла Куніс) визнається глядачам, що провалила святкування Різдва для сім'ї. А далі йдуть барвисті ілюстрації того, як саме це сталося. Причому етапи непростий різдвяної підготовки представлені день за днем, майже як у відривному календарі.

Якщо в першому фільмі героїні змушені були справлятися з тиском суспільства, яке визначало критерії їх зразкової поведінки, то тепер антагоністами виявляються їхні власні матері у виконанні Крістін Баранскі, Шеріл Хайнс і Сьюзен Сарандон. Тільки от впливають на душевний спокій та життя дочок вони набагато більш інтимним чином: прискіпливим контролем, задушливій опікою або, несподівано навпаки, тотальної неуважністю до них.

Наявність подібного контрапункту (сюжетної лінії, яка, на перший погляд, суперечить неодноразово повтореної головної ідеї фільму), авторам необхідно для того, щоб "урівноважити" події, що відбуваються, і додатково підкреслити думку про те, що все потрібно в міру. Загальний знаменник "Дуже поганих матусь 2" передбачає, що в історії не повинно бути ні "дуже хороші", ні "дуже поганих". Багатша і розкутіше

Дивовижний парадокс картини, в якій батьки вчаться смирення у дітей, а усредненность і розміреність представлені ідеалом, до якого слід прагнути (але теж, без особливого завзяття), полягає в тому, що до таких висновків підштовхує фільм, багато в чому позбавлений цих гідних якостей. Така природа стрічки-продовження, що, відчуваючи потребу "виділитися" на тлі оригіналу, робить все голосніше, більш масштабно, демонстративніше і грубіше.

Наприклад, ризиковані жарти про чоловічий член, що в "Дуже поганих мамочках" були представлені іншими словами, в новій версії носять буквальний (і практично "відчутний") характер. А розмах зіткнення матерів з матерями набуває частково ірреальний відтінок, оскільки не завжди в'яжеться з "приземленими" образами головних героїнь.

У цьому, мабуть, полягає головна загроза цілісності фільму — зіштовхуючи "екстремальна" і "буденно-побутове", автори втрачають у реалізмі і переводять історію на територію кліше сімейних та різдвяних комедій. Втім, ця тріщина сумніву не розколює стрічку. Вона зберігає гідну емоційну достовірність завдяки слушною акторському ансамблю, який здатний викликати і гучний сміх, і м'яку посмішку, і растроганную сльозу.

подробнее )

Які країни купують українські ялинкові іграшки

Більшість виробників ялинкових іграшок зосереджена в західних областях України. За даними операторів ринку, частка української продукції на вітчизняному ринку становить 25-30%.

В останні роки більшість ялинкових іграшок, вироблених в Україні, йдуть на експорт. Така тенденція виникла з двох причин: українці економлять на ялинкових іграшках і переходять на дешеву китайську продукцію.

Ялинкові іграшки українського виробництва продаються в 25 країнах світу. У 2016 обсяг експорту іграшок склав $5,3 млн, з яких 63,3% було реалізовано в країнах Європи. Як і роком раніше основними покупцями ялинкових прикрас стали Німеччина, Нідерланди, Польща та Швейцарія.

За 9 місяців 2017 року в країни Європейського союзу українські компанії відправили іграшок на загальну суму $3,4 млн, що становить 71,57% від загального обсягу експорту. Це вище минулорічного показника на 13,3% ($3 млн). Основними покупцями залишилися Нідерланди, Німеччина, Польща та Швейцарія.

Популярність українських новорічних іграшок європейських споживачів викликана співвідношенням ціни і якості.

Імпорт товарів категорії "вироби для новорічних свят" в 2016 році склав $6,1 млн. Основний постачальник — Китай з часткою у 98,1% ($6 млн).

За 9 місяців 2017 року обсяг імпортованої продукції в Україну склав $2,7 млн. Така різниця обсягів поставок пояснюється сезонністю — найбільший обсяг імпорту припадає саме на листопад — грудень, що не враховано в статистиці поточного року. Як і роком раніше основу імпорту за 9 місяців 2017 року становить китайська продукція. Частка дорожчої продукції з Європи в даному періоді займала 3,9%.

Ціни на ялинкові іграшки залежать від діаметра і матеріалу, з якого зроблена іграшка (скло або пластик), а також складності розпису (наявності ручної роботи).

Так новорічні кулі з художнім розписом діаметром 100 мм можна придбати від 90 до 200 грн за іграшку.

Каналів збуту новорічних прикрас сьогодні велика кількість. Їх можна придбати у спеціалізованих магазинах для декору, DIY-магазинах, так і в інших супермаркетах, торгових центрах, інтернет-магазинах, а також на ринку.

Асортимент продукції залежно від каналу збуту відрізняється. Приміром, на ринку найбільш ходовими є більш низькі за ціною вироби з пластмаси, тоді як в організованій роздробі представлена продукція з скла.

подробнее )

Лови момент: як відновлювався туристичний ринок в 2017 році, і хто в лідерах

2017 рік був оголошений в Україні Роком туризму. У зв'язку з цим Іван Ліптуга, директор департаменту туризму і курортів Мінекономрозвитку України, навіть процитував у фейсбуці латинське "Carpe diem" — "Лови момент".

На частку туризму припадає 10% глобального ВВП, в українському ВВП лише 2%

Потенціал для розвитку туристичної галузі в Україні величезний. За даними ООН, щорічно в світі реєструється близько 1 млрд подорожей за кордон (не рахуючи внутрішнього туризму). На частку туризму припадає 10% глобального ВВП і 6% — загального світового експорту. У розвинених країнах цей показник досягає 8%. Для порівняння в українському ВВП частка туризму становить лише 2%. Хто в лідерах

За даними Держкомстату, у 2016 році на туристичному ринку України налічувалося 3506 юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які надають туристичні послуги. При цьому, за офіційною статистикою, в структурі 80% складають турагенти (працюють на умовах комісії, як правило, в розмірі до 10%).

За інформацією, наданої самими туроператорами у відкритих джерелах (на сайтах туроператорів і на сайті turprofi. com.ua), у 2016 році за кількістю обслуговуваних туристів лідирує компанія Join UP!, збільшила свій минулорічний результат вдвічі, до 500 тис. чоловік. За перше півріччя 2017 року компанія вже відправила на відпочинок майже 350 тис. туристів, повідомила керівник відділу маркетингу Join UP! Маріанна Григораш. "Передбачалося річне збільшення на 20% до 630 тис. туристів, але бачачи динаміку, розраховуємо, що зростання складе не менше 40%", — прогнозує підсумки цього року маркетолог.

У 2016 році туроператори і турагенти реалізували 1,6 млн путівок на суму 27,4 млрд грн, що на 36% більше, ніж у 2015 році

У трійці лідерів (за підсумками 2016 р. на сайті turprofi. com.ua) і Travel Professional Group (TPG) — 300 тис. туристів, що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році.

У Coral Travel 170 тис. туристів (в 2015 році — 106,8 тис. чол.). TUI Ukraine відправила на відпочинок 100 тис. туристів (в 2015 році — 81,6 тис. чол.).

TEZ Tour в Україні, що посідала шосте місце в 2015 році (73,7 тис. туристів, за даними МЕРТ), за 2016 рік дані не надала. Лідер 2015 року Anex Tour дані за 2016 рік також не надав. Відштовхнулися від дна

Туристичний ринок почав відновлюватися після різкого падіння в 2014-2015 роках (у 2014 р. він впав на 40%, а в 2015 р. ще на 20%, кількість туроператорів скоротилося на 10%).

У 2016 році туроператори і турагенти реалізували 1,6 млн. путівок на загальну суму 27,4 млрд грн, що на 36% (на 10,1 млрд грн) більше, ніж роком раніше. При цьому їх дохід склав 11,5 млрд грн, що на 63% перевищує показники 2015 року (4,23 млрд грн). Такі дані, отримані від 500 компаній (20% ліцензованих туроператорів). Але і операційні витрати також зросли на 55% і склали 9,14 млрд грн в 2015 році.

Зростанню ринку серйозно допомогли Туреччина і Єгипет — найбільш популярні в українських туристів напрями. У минулому році ці країни боролися за виживання власної туріндустрії зниженням цін. І можна було знайти пропозицію від турецького п'ятизіркового готелю $25 на добу з людини при реальній ціні $40-50.

У 2017 році такого вже немає. Ситуація змінилася. Російські туристи повернулися до Туреччини, що одразу ж позначилося на зростанні цін в готелях, а значить і на турпутевках, що пропонуються операторами. Але при цьому гривня стабілізувалася, а це поліпшило споживчі настрої.

"Українці повільно відходять від гнітючого стану, викликаного війною і кризою. Ситуація поступово стабілізується, і туристичний ринок реагує на це, як живий елемент, зазначає Аркадій Маслов, комерційний директор Tez Tour в Україні. Але поки туризм ще не повернувся до докризових показників, зазначає Аркадій Маслов. Хоча прогнози на кінець року у нього оптимістичні: "У 2017 році ми прогнозуємо зростання туристичного потоку на 50% за рахунок збільшення обсягів по всіх масових напрямках". Безвиз в допомогу

Одним із приводів для оптимістичних прогнозу гравців ринку став безвізовий режим з країнами ЄС, що стартував в липні 2017 року.

"Пішов фактор психологічного дискомфорту, що Європа — це складно й проблемно з оформленням документів", — зазначає Нурхан Чали, генеральний директор TUI Ukraine. Крім того, скасування віз принесла економію для туриста. Віза на одну людину коштує 40-60 євро, тобто сім'я з трьох осіб тільки на візи повинна була витратити 120-180 євро.

В цьому році туроператори не прогнозують значного зростання продажів на європейському напрямку, розраховують лише на 10-15%. Але розуміють, що вплив бизвиза позначиться в майбутньому. І це змушує їх діяти вже зараз. Так, компанія Join UP! відкрила новий напрямок в Португалію. Додала в свій портфель тури в Польщу, Словаччину та Словенію.

Побоювань, що безвиз помітно збільшить кількість туристів, які подорожують самостійно, у туроператорів немає. Пляжні напрямки — Єгипет, Туреччина і Середземноморські курорти — розраховані в першу чергу на організованих туристів. Щоб отримати хорошу ціну, оператори викуповують там величезний обсяг номерів у готелях і борються з перевізниками за зниження вартості перельотів. За цим же принципом організовані і супер-дешеві тури в ОАЕ та в інші азіатські країни. Жаби-мандрівники

За даними Держстату, в 2016 році послугами туроператорів і турагентів скористалися 2,55 млн туристів (з них 2,514 млн громадян України і 35,071 тис. іноземних туристів), що на 21% більше, ніж у 2015 році.

При цьому на туроператорів довелося 1,77 млн осіб проти 1,15 млн у 2015 р. З них іноземців — 23 тис., що майже на 54 % більше, ніж у 2015 році (10,6 тис.).

У 2016 році за кордон виїжджали 2,23 млн туристів, з них в країни СНД — 28, 2 тис. По Україні подорожувало 488 тис. осіб. Все частіше гості до нас

Україна стає все більш популярною за кордоном. У 2016 році в країну в'їхало 13,6 млн іноземців, що на 5,6% більше, ніж у 2015 р. Позитивна динаміка спостерігалася і в першій половині 2017 року: за даними Держприкордонслужби, у нас побувало 6,3 млн туристів, що на 8,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільше мандрівників з Молдови, Білорусі, Росії, Угорщини, Польщі, Румунії, Словаччини, Туреччини, Ізраїлю та Німеччини. При цьому, як відзначають в Мінекономрозвитку, головною мотивацією були приватні поїздки: 94,1% усіх подорожей, що на 6,8% більше, ніж за той же період 2016 року. З метою туризму в Україну в'їхало 19,2 тис. осіб. Однак ця цифра не відображає реального стану речей, оскільки ґрунтується на даних, які надаються туристами на пунктах перетину кордону. Країни, які ми вибираємо

Українці воліють відпочинок поза домом. Понад 70% туристів, які купували путівки в 2016 році, замовляли поїздки за кордон. Таких, за даними Держстату, було 2 млн осіб (проти 1,6 млн у 2015 р.) Турпоїздки по Україні купили всього 453,6 тис. українців. Хоча треба зазначити, що внутрішній "путевочный" туризм зріс (в 2015 році було всього 357 тис. чол.).

Збільшилася і тривалість поїздок: Tez Tour, в цьому році найчастіше купують путівки на 8-10 ночей, раніше попитом користувалися тижневі тури.

Також за рахунок поліпшення якості відпочинку зріс і середній чек на людину — близько $900. "За цим показником ми повернулися до 2012 року", — зазначає Аркадій Маслов.

Пріоритетні напрямки — Туреччина, Єгипет, Болгарія, Чорногорія, Грузія, Греція. "При цьому користуються послугами турфірм, подорожуючи в Туреччину, 90% туристів, в Єгипет — 95%, в Болгарії — 80-85%, у Чорногорії — 70%", — зазначає директор Центру розвитку туризму України Володимир Царук. Берег турецький або єгипетський?

Абсолютним лідером туристичних уподобань українців, як і раніше, є Туреччина. У 2016 році її відвідали 1,25 млн співвітчизників. Як зазначає Аркадій Маслов, в січні-травні 2017 року турецькі курорти відвідали близько 316 тис. українців, і цей показник на 25% перевищує результати аналогічного періоду минулого року.

Абсолютним лідером туристичних уподобань українців, як і раніше, є Туреччина

"Це говорить лише про те, що туристичний потік тільки почав відновлюватися після обвалу 2013-2014 років. Тоді ринок виїзного туризму впав за всіма напрямами в чотири рази", — підкреслює він.

На другому місці за турпотоку Єгипет. Там торік відпочили 425 тис. українців (згідно зі статистикою єгипетських аеропортів). У 2016 р. першим традиційно був Anex Tour (183 197 чол.). На другому місці знаходився Join UP! (144 949 осіб). А на третє вирвався TPG (35 577 осіб), злегка обігнав TEZ Tour.

За підсумками перших восьми місяців цього року в Єгипті відпочило близько 430 тис. українців (за інформацією Національної туристичної організації Єгипту).

Це дозволило Україні зайняти третє місце за турпотоку в Єгипет, пропустивши вперед тільки Німеччину і Саудівську Аравію.

Очікується, що до кінця року українська турпотік в Єгипет зросте до 600 тис. осіб

Директор Центру розвитку туризму України Володимир Царук, прогнозуючи хорошу динаміку по Єгипту в 2017 році, відзначає, що вже в серпні, хоч він і вважається низьким сезоном для Єгипту, туроператори наростили кількість чартерів. Coral Travel збільшив кількість рейсів з Києва: п'ять — у Шармих і два в Хургаду. TUI Ukraine почав прямі рейси з липня, хоча до цього і призупинив програму.

В Україні є такий дисбаланс — влітку 70% туристів їдуть до Туреччини, а взимку — 70-80% в Єгипет. В інших країнах такого немає — щоб 70% потенційних туристів вибирали один напрямок. Таке положення речей — показник невисокою платоспроможності населення.

Маріанна Григораш, керівник відділу маркетингу компанії JoinUP!, так оцінює зростання продажів на популярні напрямки з початку літнього сезону 2017 року: Туреччина — на 60%, Болгарія — на 25%, Чорногорія — на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Нурхан Чали також відзначає зростання попиту на такі європейські напрямки, як Іспанія і Греція в 3-4 рази. Для українців ці країни — Європа. А найпопулярніші Болгарія і Монтенегро хоч і в Євросоюзі, але ставлення до них, як до "колишнім своїм", — коментує експерт.

У 2016 році в Болгарії відпочили 49,2 тис. туристів, у Чорногорії 34,9 тис., в Іспанії — 89,6 тис., а в Греції — 96,4 тис.

Залучають наших співгромадян і екзотичні країни — ОАЕ (150,7 тис.) і Шрі-Ланка (25,9 тис.). Також користується попитом Кіпр, де в 2016 році побувало 80,02 тис. осіб.

Однією з найпопулярніших країн серед українських мандрівників є Грузія. За інформацією Центру розвитку туризму, в 2016 році там відпочили близько 150 тис. осіб. Правда, 135 тис. їздили самостійно. До введення безвиза з ЄС вирішальним фактором вибору грузинського напрямки була відсутність візи і прийнятні ціни. Що з цінами?

Серйозніше всього в цьому році змінилися ціни на відпочинок у Туреччині.

"Якщо порівнювати з 2016 роком, то можна говорити про зростання цін навіть не на 15-30%, а на всі 40%, — зазначає Нурхан Чали. — Це пояснюється тим, що в минулому році російський ринок не був присутній в Туреччині". Тому туроператори могли поставити готелі перед фактом, виставивши ціни, які диктував клієнт. "Ми сказали: нас влаштовує ось така ціна, будь ласка, підтвердьте її, і готельєри, розуміючи ситуацію, пішли на поступки", — пригадує експерт минулий рік. Але при цьому треба пам'ятати, що 2016 р. був дешевше 2015 р. на 35-40%. Виходить, що зараз ціни повертаються до показників 2015 року. А ціна на переліт залишилася такою ж — близько $200.

Зростання цін не вплинула на любов українських туристів до Туреччини, і це говорить про те, що девальваційний шок пройшов, а гаманець став трохи товщі.

Тим не менш невисока ціна є привабливим моментом для українців, і її підвищення змусить шукати альтернативу. Тут туроператори одностайні в оцінці — основною альтернативою Туреччини залишається Єгипту — Шарм-Ель-Шейх, Хургада. Літній відпочинок там дешевше. Єгипет не піднімав ціни, так як є проблеми з заповненням готелів через відсутність російських і європейських туристів.

Щоб заощадити, багато українців будуть намагатися придбати гарячі тури.

Співвідношення любителів гарячих путівок до клієнтів, які заздалегідь планують свій відпочинок , експерти оцінюють як 35% до 65%.

Не подешевшає найближчим часом улюблена українцями Чорногорія, зазначає Нурхан Чали. Пояснює це тим, що, незважаючи на те, що там багато варіантів житла економ-класу: і готелі 2-3 зірки, і мотелі, апартаменти, попит на все це залишається досить високим з-за того, що туди їдуть відпочивати європейці. А падіння цін може відбуватися тільки із-за конкуренції на ринку, але поки такого не передбачається.

Нові маршрути

Борючись за клієнта, гравці ринку постійно відкривають нові маршрути

Наприклад, компанія JoinUP! з серпня запустила тури в Таїланд в партнерстві з Turkish Airlines з України через Стамбул на Пхукет. Організувала ексклюзивний для України чартер на курорт Ріміні (Італія). Додала цілорічний чартер в Барселону і пропонує поєднувати екскурсійну програму з пляжним відпочинком на узбережжі Коста-Брава і Коста-Дорада, а взимку з гірськолижним відпочинком в Андоррі.

У JoinUP! розповіли, що 2017 році уклали довгостроковий договір з авіакомпанією Air France: "Тепер у нас є гарантовані жорсткі блоки у Париж з Києва. Чартерна програма стартує з вересня на рік — по два вильоти на тиждень, а після — чотири вильоти на тиждень".

TUI Ukraine активно вивчає новий для себе напрямок — Туніс. У зимовий період планує зосередитися на далекомагістральних напрямках: Таїланд і Дубаї.

Джерело: ТОП-100. 500 найбільших виробничих та сервісних компаній України, 2017 Внутрішній турист — "дикий" турист

Експерти прогнозують, що за підсумками 2017 року внутрішній... ( подробнее )

Як не "зірватися" з дієти під час застілля

Експерти FitCurves підготували практичні поради, які допоможуть зберегти фігуру і здоров'я під час новорічних свят.

1. Готуйте в духовці

Духова шафа — це ваш найкращий друг на всі свята. Запечені продукти набагато корисніші, ніж смажені. Краще всього готувати страви у фользі, адже вона зберігає сік овочів і м'яса, а значить, не потрібно додавати масла. Крім того, в запечених продуктах зберігаються вітаміни групи А, В і D, вітамін РР.

2. Вважайте калорії

Підрахунок калорій — запорука того, що після Нового року ви не наберете зайвих кіло і перезавантажте шлунок. Для спрощення завдання можна робити це за допомогою автоматизованих калькуляторів калорій.

В середньому для схуднення в безпечному режимі потрібно 1640 калорій.

Головне, не забувайте, що навіть під час неспання вночі, ваш організм не готовий засвоювати велику кількість їжі. При середньому навантаженні в режимі, що щадить дієти необхідно 200 калорій у вечірній прийом їжі.

Тому, навіть напередодні новорічної ночі постарайтеся зберегти звичну періодичність споживання страв.

3. Зберігайте стійкість

Найчастіше "зриваються" з дієти саме, будучи в гостях. Фахівці стверджують, що справа навіть не у відчутті голоду, а скоріше психологічні причини. Одна з них тиск з боку близьких. Тому, краще всього перед застіллям сказати близьким, що ви дотримуєтеся правила здорового навіть у свята.

Якщо все ж приходить непереборне бажання з'їсти що-небудь смако калорійне, дієтологи рекомендують обманювати мозок. Досить з'їсти невеликий шматочок бажаного страви, як імпульси передадуть інформацію про те, що організм наситився.

Намагайтесь не зловживати алкоголем, адже саме він руйнує м'язову масу і сприяє відкладенню жирів. Крім того, алкоголь є діуретиком — виводить воду з організму.

Рекомендації підготовлені фахівцями FitCurves

подробнее )

Стеж за грою: про комедійному фільмі-пригоді "Джуманджі: Поклик джунглів"

Кіно-комп'ютерний upgrade

Картина Джейка Кездана стартує через два десятки років після дебюту сімейної пригодницької стрічки Джо Джонстона "Джуманджі" — про чарівній грі, яка матеріалізує події, представлені на дошці. Безцеремонно вриваючись у життя дітей, які, на свою голову, вирішили в неї зіграти, вона не відпускає їх до тих пір, поки весь ігровий маршрут не буде пройдено, навіть якщо це затягується на довгі роки. Головну дорослу роль у цій стрічці — персонажа, який з дитячого віку не може вириватися з ігрового простору, — талановито виконав Робін Вільямс. Завдяки його участі цей фільм багато в чому і залишився в пам'яті.

"Джуманджі: Поклик джунглів" експлуатує ту ж формулу "оживаючої" гри, яка з'єднує ні про що не підозрюють героїв, які вирішили розважитися, і унікальний фантастичний простір, що несе саму що ні на є реальну небезпеку. Тільки робить це нова картина інакше, істотно осучаснюючи оригінальний підхід з урахуванням досягнень технологічного прогресу. Замість настільної гри "Джуманджі" перетворюється в комп'ютерну гру, яка не змінює навколишній світ, але затягує героїв у "цифрову" ілюзію.

Таке рішення — підміняють "справжню" магію більш-менш банальної віртуальною реальністю, що підкоряється відомим героям законами відеоігор, — виглядає досить свіжо. Хоча воно належить, швидше, не світу кінематографа, але виробничої логіці сучасної інформаційної епохи, що передбачає можливість регулярно здійснювати "поновлення" комп'ютерної техніки: тобто змінюватися, не зазнаючи при цьому істотних змін. Такі "оновлення" закладені в самій картині. Пізнаючи віртуальний світ

Героями стрічки є чотири підлітка, які абсолютно випадково вирішують зіграти в "Джуманджі" і скопом потрапляють в "джунглі" комп'ютерної гри, виконуючи небезпечну місію. Розуміння того, що вони перебувають у відеогрі, суттєво допомагає героям, роблячи ситуації, в які вони потрапляють, одновимірними. Це дозволяє вибирати успішні — з точки зору стратегії і тактики комп'ютерних ігор — ходи. (Неуспішна варіант тут теж не завжди проблема, так як кожен з героїв дано по три життя).

При цьому підлітки-гравці в одновимірному віртуальному світі діють не самі по собі, але "занурившись" в ігрових персонажів з чітко визначеними функціями і заздалегідь зумовленими сильними і слабкими сторонами. Зовні вони виглядають виразно і демонстративно колоритно, але є навмисне плоскими, заграючи зі штампами "модельного" схематизма.

Відносну глибину їм надає доповнення комп'ютерних моделей особистими особливостями школярів. Правда, монтаж реальних і віртуальних якостей вирішено для всіх учасників гри одноманітно контрастно: хиляк-інтелектуал стає м'язистим гігантом з поголеною головою Дуейна Джонсона, насолоджуючись чудовими біцепсами; скромна відмінниця поміщається в спортивне тіло танцівниці-каратистки з голим пупком (Карен Гіллан); блондинка з широко розкритими відсутністю інтелекту очима потрапляє в округле тіло бородатого професора (Джек Блек); великий професійний атлет, зірка шкільної футбольної команди, виявляється в мініатюрному гучній персонажа, позбавленому будь-яких спортивних потенціалів (Кевін Харт).

Кіно, зняте "Матрицею"

Прямолінійний виховний ефект такого занурення в інше існування для підлітків полягає саме в можливості деякий час побути в чужій шкурі і, завдяки цьому, психологічно подолати себе і свої стереотипи. Особисто випробувавши плюси та мінуси нової, запропонованої їм життя, вони виробляють трохи співчуття до оточуючих і розкривають свій раніше непомічений потенціал.

Комедійний ж потенціал таких контактів з комп'ютерними образами автори фільму обмежують базовим рівнем "тілесних" проявів, підтримуючи експресивну манеру гри акторів, які з карикатурним старанністю демонструють диво фізичними особливостями персонажів. Ця опукла надмірність реакцій вигідно презентує сильні сторони акторських талантів головних зірок фільму Дуейна Джонсона і Кевіна Харта і відтіняють майстерню роботу Джека Блека, який долає гніт "фізичної", щоб тонко показати дівочий характер. Але до виконавського рівня, заданого Робеном Вільямсом в "оригіналі" "Джуманджі", не піднімається ніхто. Втім, і завдання такого тут не варто.

Коли філософ Жан Бодрійяр, розробляє проблему віртуальної реальності, зазначив, що "Матриця" братів Вачовскі — це фільм, який могла зняти "Матриця", оскільки картина чітко розділяє віртуальне середовище і життя поза віртуального світу, показуючи різницю, яка між ними існує, хоча дійсні взаємозв'язки "віртуального" і "реального" набагато складніше. Фільм "Джуманджі: Поклик джунглів" виконаний з такого "матричному" принципом.

У цьому комп'ютерному пригоді, нескінченно гучному та видовищному, немає ні особливого нерва, ні гострої загрози, ні натяку на темний результат (навіть над смертю улюблених персонажів тут пропонують сміятися, знаючи, що вони негайно повернуться в гру). Представлені тут ситуації — навіть ті, які начебто належать "реального" світу, — схематичні і принципово безпечні. Долаючи реальність законами комп'ютерної гри, картина перетворює глядачів в пустих спостерігачів, які стежать за тим, як грають у відеоігри інші. Розважаючись, але не більше того.

подробнее )

На Балі знову сталося виверження вулкана Агунг

Виверження вулкана Маунт-Агунг. стався на індонезійському острові Балі через майже місяць після його активності. Про це повідомляє "Стрейтс таймс".

Вулканічний попіл піднявся на висоту від 500 метрів до 2,5 км. Напередодні президент Індонезії Джок Видодо провів засідання на острові, щоб заспокоїти туристів.

Розташований в 70 км від вулкана міжнародний аеропорт працює в штатному режимі.

Вулкан Агунг почав проявляти активність ще в листопаді, сталося кілька вивержень. 100 тис. жителів з більш ніж двадцяти довколишніх сіл були евакуйовані. А аеропорт дві доби не працював. Рівень загрози від вулкана вважали максимальним.

Невеликий острів Балі, відомий своїми пляжами і храмами, має величезне значення для індонезійського туризму. У січні-вересні на Балі побувало 4,5 млн. іноземних туристів, що становить майже половину від 10,5 млн. осіб, що приїжджають в Індонезії, повідомляє Reuters.

Міністр туризму Аріф Яхья заявив на цьому тижні, що Індонезія втратить близько 15 трлн рупій ($1,11 млрд), а кількість туристів зменшитися на 1 млн. через вулкана.

Багато туроператори і готелі повідомили про скасування заявок. Більшість очікує, що курортний сезон гірше попередніх.

Такі країни, як Австралія і Сінгапур, порадили своїм громадянам проявляти обережність при поїздках на Балі. Міністерство закордонних справ України також ще в листопаді порекомендувало українцям бути обережними при відвідуванні острова.

У 1963 році виверження Агунга призвело до загибелі понад 1 тис. осіб.

подробнее )

Ялинку із стовбурових клітин створила аспірантка з Англії

Аспірантка Саутгемптонського університету в Англії Катаріна Мура з допомогою інноваційних методів лазерної візуалізації створила зі стовбурових клітин ялинку і різдвяний вінок. Інформація про це з'явилася на сайті університету.

Зелені круглі об'єкти на фотографії — це колагенові клітини, а червоні "точки" — жирові клітини, отримані з кісткового мозку.

Катарін Мура розповіла, що вибрала зелений для колагену, так як при маркуванні зазвичай використовується речовина, яка флуоресціює цим кольором. "Я вирішив використовувати цей колір і одночасно створити щось більш святковий ", — говорить аспірантка.

Катаріна вивчає нові оптичні технології для моніторингу розвитку клітин, що використовуються в нових підходах до регенеративній медицині. А саме, для вирощування хряща з людських стовбурових клітин.

"Я працюю з професором Річардом Ореффо і доктором Рахулом Тарі, які намагаються створити і виростити хрящ в лабораторії, використовуючи власні (аутологичные) стовбурові клітини пацієнтів, а потім хрящь імплантують назад до пацієнта", — розповіла Катаріна.

Вона займається розробкою методів, що полегшують контроль за розвитком клітин в хрящах в реальному часі. Використовуючи ультрашвидкі лазери, нам потрібно забезпечити, щоб все було оптимізовано, перш ніж розробка потрапить в клініку.

Успіхи проекту, над яким працює Катрін з колегами змінять життя людей, що використовують терапію стовбуровими клітинами.

подробнее )

"Бульварний" Вуді Аллен: про драматичної комедії "Вечірка" Саллі Поттер

Надлишкова інтрига

Стрічка "Вечірка" стартує крупним планом розгнівано-розпатланою героїні Крістін Скотт Томас, кидає невидимому адресату звинувачення в зраді і тремтячою рукою піднімає пістолет.

Заінтригувавши того глядачів, які, втім, вже і так прийшли в кінотеатр дивитися її картину, автор Саллі Поттер "відмотувати" плівку сюжету на годину назад і показує ту ж героїню в доброзичливому настрої, що приймає поздоровлення і гостей.

Джанет — британський опозиційний політик. І вона тільки що стала міністром охорони здоров'я у "тіньовому уряді". Відсвяткувати цю подію героїня збирається у себе вдома у вузькому колі друзів.

Такі різні сім'ї

Саллі Поттер зводить в камерному просторі (вітальня, кухня, ванна кімната і дрібний, відгороджений від решти світу внутрішній двір) чотири пари: політика Джанет і її чоловіка-професора Білла (Тімоті Сполл), який сповненим гіркоти пронизливим поглядом дивиться по сторонам; цинічну подругу Ейпріл (Патриція Кларксон), розчаровано ріжучу в очі гостру правду-матку, і її партнера Готфріда (Бруно Ганц), який практикує альтернативну медицину та іншу гомеопатію і, м'яко посміхаючись, жонглює кліше; лесбійську пару (Черрі Джонс і Емілі Мортімер), яка очікує дитину; нервового банкіра Тома (Кілліан Мерфі), який першим ділом в гостях нюхає кокаїн, і його дружину, опаздывающую на зустріч і своєю відсутністю багато в чому визначає розвиток історії. Скелети в шафах

На 20-ій хвилині фільму, який до цього моменту, за винятком стартової загрози вогнепальною зброєю — рухається вперед ні шатко, ні валко, Білл перериває потік пустопорожніх славослів'я на адресу дружини і робить несподіване зізнання. Воно пояснює його приголомшений вигляд, шокує оточуючих і — у відповідь — запускає лавину нових одкровень.

Виявляється, що в кожній з люблячих сімей повно скелетів у шафах (в тому числі і у Джанет), а у деяких учасників свята і скелети і шафи — несподівано загальні. Сеанс взаємних звинувачень і викриттів то і справа від слів переходить до болючим дій. І летить вперед настільки стрімко, що практично врівноважує рух екранно-мистецького та фізичного часу, перетворюючи "Вечірку" у своєрідний театр без театру.

Чорно-білий стиль

Герої, яким є що приховувати, представлені у фільмі максимально крупно, виділяючись на тлі стриманого, нічим не видатного простору. На авансцену їх характери, емоції і вчинки виводить чорно-біла гама стрічки, виразна гра світла і тіні.

Насичені, великі плани, якими рясніє картина, виглядають, немов художні портрети персонажів, зроблені в фотоательє. Виконані вони з урахуванням особливостей характеру "моделей" (особливо це помітно в сценах з накокаиненным банкіром), але завжди — гарно.

70-річний оператор-постановник Олексій Родіонов, який творив з Кірою Муратовою і Элемом Климовим, то акуратно укладає напівтемрява на обличчя героїв, то, навпаки, максимально освітлює їх, а іноді — химерно використовує подвійну експозицію, відображаючи їх вигляд у склі. Здійснювати це завдання йому тим легше, що фільм повністю знімався в студії, спеціально підготовленому для подібних ілюзій просторі.

"Інтелектуальний "бульвар"

Павильонный характер картини, переважання слова над дією, сповідувальні мотиви персонажів, так чи інакше відкривають те, що було приховано, хитросплетені вузли взаємин, разрубаемые тут і зараз, — все це підштовхує розглядати "Вечірку" у рядку "бульварних" комедій. Своєрідність стрічки, пережевывающей затертий теза про те, що всі сім'ї нещасливі по-своєму, полягає у виключно високому інтелектуальному рівні представлених сімей, які цитують Вергілія і слухають вінілові платівки.

Комедійний же ефект виникає через те, що інтелектуали залишаються вірними собі та своїм ідеалам навіть під час з'ясування інтимних відносин. Тому "гризня" на особисті теми регулярно переходить в ідеологічні суперечки, зазначені ще більшою інтенсивністю. Тут говорять про капіталізм, західному істеблішменті і кризу парламентської демократії, нацизм, фашистів і колективної вини, альтернативній медицині, постмодернізм і пост-постфеминизме, атеїзм і вірі.

"Підковані" репліки на кшталт "Ти першокласна лесбіянка і другосортний вчений" змушують згадати про творчість Вуді Аллена. Про нього нагадують і стримані титри, в яких актори перераховані в алфавітному порядку (він у своїх фільмах так робить завжди). Екранні роботи "Вечірки" варто відзначити особливо. Вони сильні, гармонійні і врівноважені, підкреслюючи високу якість рівноправного виконавського ансамблю. Від Берліна до Одеси

Прем'єра "Вечірки" відбулася на МКФ в Берліні. Перший показ в Україні був на закриття Одеського МКФ. Видатних касових досягнень у світовому кінопрокаті, як і гучних нагород, у картини немає. І навряд чи будуть.

Мабуть, талановита робота Саллі Поттер і не претендує на особливі лаври, будучи стрімким — всього 70 хвилин — вправою в стилі, анекдотом, який розумно не намагається роздути особисту історію до масштабів соціологічного узагальнення, хоча поряд з елементами чорного гумору представляє і натяки на соціальну сатиру, вибудовуючи сучасну версію класичної англійської "комедії звичаїв".

У британському прокаті автори анонсували "Вечірку", як "комедію трагічних масштабів". Український дистриб'ютор Kinove на афіші написав дещо інакше: "Комедія з присмаком трагедії", що теж вірно. Після перегляду стрічка дійсно залишає солодко-гіркий присмак, який випаровується непомітно і легко.

подробнее )

5 незабутніх корпоративів з популярних фільмів

Наближається низка зимових свят, а значить — і корпоративних вечірок. Чого тільки не відбувається на цих заходах! Ось і герої фільмів з нашої сьогоднішньої добірки круто змінили своє життя саме завдяки офісних свят. Фільми вибирала головний редактор блогу каналів TV1000 Марія Дацюк.

Щоденник Бріджет Джонс/Bridget Jones s Diary, 2001

Хто з нас не любить красуню Бріджет Джонс? Ця дівчина виявилася напрочуд близька тисячам жінок. З року в рік вона збирається почати нове життя з понеділка чи з першого числа), підраховує кількість спожитих калорій, топить свої маленькі розчарування в келиху вина і, звичайно ж, мріє про щирої любові. Зануда Марк, якого їй з усіх сил намагаються нав'язати батьки, здається їй не таким привабливим варіантом, як чарівний начальник-бабій Деніел. До активних дій від переглядываний і напівнатяків парочка перейде саме на отвязной офісній вечірці. А далі історія буде розвиватися за своїм іронічного сценарієм.

Для участі в даній картині актрисі Рене Зеллвегер довелося набрати більше одинадцяти кілограмів і майже три місяці працювати в англійському видавництві. Примітно те, що на роль Бріджет також пробувалися Хелена Бонем Картер і Кейт Уінслет.

Крамер проти Крамера/Kramer vs. Kramer

Знаковою стає корпоративна вечірка і для головного героя стрічки "Крамер проти Крамера". Ця класична драма з Меріл Стріп і Дастіном Хоффманом розповідає історію одного розлучення. Дружина не витримує самотньою і позбавленої радощів життя і йде від чоловіка, залишивши на нього шестирічного сина. Кар'єрист-чоловік вперше змушений поєднувати родинні клопоти з робітниками, а тому кар'єра починає йти на спад. Виходить так, що героя звільняють якраз тоді, коли дружина повернулася і серйозно претендує на опіку над сином. Останнім шансом у передріздвяні дні для нього стає компанія, яка проводить офісну вечірку. Саме тут вирішиться доля чоловіка, відчайдушно бореться за свою дитину.

Меріл Стріп постійно намагалася перекроїти сценарій під себе, що страшенно нервувало більш досвідченого і моторошно амбітного Дастіна Хоффмана. Закінчилося все мирно, але з отриманням Оскара за цю роль Дастін привітав свою екранну дружину досить прохолодно.

Міцний горішок/Die Hard, 1988

Ще один культовий фільм, події якого зав'язалися на корпоративному святі, — "Міцний горішок". Цей бойовик зробив Брюса Вілліса голлівудською зіркою і улюбленцем публіки.

За сюжетом першої частини знаменитої серії, терористи захоплюють будівлю "Накатомі Плаза" разом з кількома десятками його працівників. У підсумку вечірка перетворюється в збройний екшн. Особливо жарко стає, коли виявляється, що серед гостей різдвяного прийому знаходиться поліцейський з Лос-Анджелеса Джон Маклейн, готовий дати відсіч злочинцям. Незважаючи на те, що стрічка є зразком класичного бойовика кінця 80-х — початку 90-х, все ж їй незбагненним чином вдається зберігати дух того самого різдвяного корпоративу, з якого все почалося.

Сценарій фільму заснований на однойменному романі Родеріка Торпа. А крім Брюса Вілліса, на роль Маклейна претендували Берт Рейнолдс, Арнольд Шварценеггер, Сильвестр Сталлоне і Річард Гір.

Новорічний корпоратив/Office Christmas Party, 2016

Головний герой цієї комедії — віце-президент філії сімейної компанії. Останнім часом справи йдуть не занадто добре, і сестра героя загрожує закрити його підприємство. Тепер йому у що б то не стало потрібно дістати в свою базу великого клієнта. Кращим способом його залучити здається галаслива і запам'ятовується офісна вечірка. Від цього торжества в буквальному сенсі залежить подальша кар'єрна доля віце-президента і всіх його співробітників. Але під враженням від наближається Нового року, а також не без участі неабиякої порції алкоголю багато хто з учасників дійства виходять з-під контролю. Все те, про що ніхто не захоче розповідати ранок, тут відбудеться.

Назва картини сходить до одного з скетчів комедійного шоу SNL (Saturday Night Live). При цьому задіяні в картині Кейт Маккіннон і Ванесса Байєр є постійними актрисами популярного шоу.

Великий/Big, 1988

Режисер Пенні Маршалл подарувала глядачеві безліч добрих сімейних картин. Одна з них — "Великий"- розповідає про хлопчика-підлітка, втомленому від шкільних проблем і вічного контролю з боку рідних. Він мріє якомога швидше подорослішати, і одного разу його бажання магічним чином збувається. Герой перетворюється на дорослого 30-річного чоловіка. По чистій випадковості хлопець отримує велику посаду в компанії, що виробляє дитячі іграшки. Будучи дорослим тільки зовні, всередині герой залишається звичайною дитиною. І це особливо яскраво проявляється на офісному корпоративі. Вечірка є однією із самих забавних сцен стрічки. Крім того, саме тут у героя зав'язується ніжна дружба з однієї із співробітниць, що приймає його за екстравагантного людини.

Комедія була представлена на Оскар 1989 року в двох номінаціях — "Краща чоловіча роль" і "Кращий сценарій". Для реалістичності поведінки "дорослої дитини" кожну сцену спочатку грали з Девідом Москоу, який грає підлітка-Джоша. Після цього Том Хенкс приступав до роботи.

Подивившись на наших героїв, можна сказати лише одне. На корпоративних вечірках, звичайно ж, коштує від душі повеселитися, але так, щоб Новий рік не довелося починати з пошуку нової роботи ;) Запрошуємо подивитися ці та інші популярні фільми на каналах TV1000.

подробнее )

Фільм "Зоряні війни: Останні джедаї" побив рекорд за зборами

Фільм Райана Джонсона "Зоряні війни: Останні джедаї" за 15-17 грудня заробив $220 млн у США і Канаді, а в інших країнах — $230 млн.

Прем'єра фільму відбулася 9 грудня в Лос-Анджелесі, а в Україні фільм стартував 14 грудня. "Останні джедаї" був показаний на більш ніж 4,2 тис. екранів в минулі вихідні, за даними сайту BoxOfificeMojo.

Восьмий епізод саги в США і Канаді зібрав понад $220 млн, за всю історію в Північній Америці велику суму за перші вихідні в прокаті зібрала тільки попередня частина "Зоряних воєн". Фільм "Зоряні війни: Пробудження сили" за прем'єрні вихідні в 2015 році зібрав $248 млн.

Президент з показу фільмів Disney в світових кінотеатрах Дейв Холліс заявив, що фільму, зокрема, допомогла позитивна оцінка від шанувальників. На порталі IMDb відвідувачі в середньому оцінили фільм на 8,2 бала з десяти, на "Кинопоиск" – 7,1 бала.

подробнее )

banner13